onsdag 26 maj 2010

Framgångens sötma!

Hé går framåt!

Har lyckats producera en väldans massa text på båda mina projekt den här veckan. Det känns som en sagolik befrielse att jag äntligen är något så där i kapp med mitt skrivande igen. Tänkte inte göra så mycket mer idag, har hållt på hela dagen med bok projektet så jag är ganska trött i bollen så att säga.
Men imorgon är en ny dag, och då är det först och främst May the Sun shine upon your road, som gäller. Har en hiskelig massa handskriven text att skriva in i word, jag vill nämligen hemskt gärna slänga ut kapitel tre denna veckan. Känns som om mina arma läsare har fått vänta länge nog nu, då det är mer än en månad sedan jag sist uppdaterade... vilket märks på mina läsar siffror. Dock har jag ändå nya läsare i tre nya länder, det känns uppmuntrande med tanke på att jag inte har gjort någon som helst promotion för storyn de senaste veckorna. Kul!

Har nu läsare i 27 länder runt om i världen... ganska omskakande när man tänker efter lite...! Det hade jag aldrig trott, helt ärligt, och jag nyper mig armen varje gång jag kollar min statistik för att kontrollera så att jag inte drömmer. Särskilt när jag får nya reviews och varenda en är POSITIV, inga sågningar så långt ögat kan nå.
Så det här med att börja skriva på engelska istället för svenska har verkligen varit ett lyckoskott för min del. Kanske kan tyckas vara en självklarhet med tanke på att engelska är ett världs språk, men vad som inte är fullt lika självklart är att få så många läsare på en sida med flera hundra tusen storys upplagda!
Så för att inte tappa mina läsare så blir det jobb med den storyn pronto!


En annan nyhet är att det inom en vecka eller två kommer att läggas upp en teaser på mitt och Kajas bokprojekt på min/vår engelska blogg!
Missa för allt i världen inte detta ypperliga tillfälle till inblick! Ni finner länken till den engelska bloggen under: Visa hela min profil ---> mina bloggar.



//Monie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar